12.31.2008

大晦日 New year's eve



It is the last day in 2008 today. We are still rushing to send the new year foods to the customers. In Japan, we welcome a new year with a fresh atmosphere by cleaning up rooms and making foods. We finish most of such works by the end of the year and have rest and spend time with family, relatives, and friends for about 3 days usually without doing any work. Anybody who had a good year in 2008 and not so good year in 2008 think to start a new year on a new note. Many people visit temples and strike the bell through the night. We wish you have a wonderful year in 2009.

今日は今年最後の日。あっという間でした。現在、お節作りを進行中でございます。本年中は皆様に大変お世話になりました。
また新たな気持ちで2009年を迎えたいと思います。
皆様もよい年をお迎え下さい。

2 comments:

Anonymous said...

今年はお世話になりました。コロンボでゆっくりとご飯を食べられるところが見つかって助かりました。もっと、早くに通い始めれば良かったです。
また、来年一年間よろしく御願いします。

Cafe Japan 0777-263564 / 0777-263565 20/23, Fife Road, Colombo 5 said...

晶さん、新年明けましておめでとうございます。
昨年中にメールチェックができなくてすみません。
こちらこそ、昨年中は大変お世話になりました。本年もどうぞよろしくお願い致します!