8.04.2010

Special sushi お好みで


Hi everyone. How are you? Are you enjoying life? (It is like an advertisement of a cult. ;>) It has not been raining in Colombo though it is not so hot and easy to spend the day.


This is a special sushi set on request. We arrange sushi for the customer's favour and serve it though it may be difficult at lunch time when it is too busy.
The most popular sushi is Tuna and salmon though some of sushi lovers like to taste many kinds of fresh and seasonal fish. It is our pleasure when the customers feel happy after meal. Happy eating!!

皆様、いかがお過ごしですか?日本は、暑い日が続き、むしろスリランカの方が涼しくて過ごしやすいと聞きました。スリランカに避暑にお見えになってはいかがでしょうか?
これは、ある日、お客様のリクエストにお答えして作った鮨です。メニューにはありませんが、お客様の好みを伺って、その時の旬の魚などをお出ししました。一般的に、人気のある鮨は、マグロとサーモンですが、本当に鮨の好きな人は、色々な魚を使った鮨を好まれるような気がします。そういうお客様が満足していただけるようなお鮨を作っていきたいと思います。どんなネタが使われたかわかりますか~?

2 comments:

Anonymous said...

finoniいつもながら美味しそうですね。
ここインドネシアニアス島も夜は23度位とちょうど良い気温でよく寝れます。今日も日本から友達がGTを釣りにやってきています。
スリランカは残念ながら来れませんでしたが、その前のウガンダにはナイルパーチをヴィクトリア湖まで釣りに来ました。

Cafe Japan 0777-263564 / 0777-263565 20/23, Fife Road, Colombo 5 said...

ニアス島はコロンボより涼しそうですね。私、釣りだけは好きになれないんですよね~。男性で釣り好きの方は多い ですけど。; b